Bij Lazy Susan doen we er alles aan om tuinmeubelen van de hoogste kwaliteit te leveren. Ons retourbeleid is duidelijk, klantvriendelijk en milieuverantwoord. Het dekt defecte goederen, goederen die niet defect zijn en annuleringen van bestellingen vanwege complexe leveringen.
14-dagen annuleringsbeleid
Herroepingsrecht: U heeft het recht om uw aankoop binnen 14 kalenderdagen te annuleren en de producten zonder opgave van reden te retourneren.
Retourtermijn: De termijn van 14 dagen gaat in op de dag waarop u de goederen ontvangt.
Hoe te annuleren: Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, verzoeken wij u binnen de termijn van 14 dagen telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen en aan te geven dat u de overeenkomst wilt annuleren.
Retourneren van goederen: U dient de goederen binnen 14 dagen na uw annuleringsbericht aan ons terug te sturen. U draagt de directe kosten voor het retourneren van de goederen, tenzij anders overeengekomen.
Retourkosten: U kunt de goederen op eigen kosten retourneren of ons vragen een ophaling te regelen. De kosten voor de ophaling, die vooraf aan u zullen worden meegedeeld, worden in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Staat van geretourneerde goederen: Gelieve de artikelen ongebruikt, in de originele verpakking en in verkoopbare staat terug te sturen. U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering die het gevolg is van ander gebruik dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.
Terugbetaling: Wij vergoeden alle betalingen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen of een bewijs van verzending daarvan.
Defecte goederen
Storingen melden: Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice op 085 0644 060 om het defect te melden. We kunnen om fotografisch bewijs vragen om het probleem te bevestigen en de oplossing te bespoedigen.
Retourproces: Zodra het defect is bevestigd, zullen we samen met jou bepalen wat de beste actie is, waaronder een retourzending, omruiling of een andere geschikte oplossing. Als een retourzending noodzakelijk is, moet het artikel worden geretourneerd in dezelfde staat als ontvangen, inclusief de originele verpakking of een geschikt equivalent. Als het product niet deugdelijk is verpakt voor retourzending en de ophaling niet kan doorgaan, kunt u aansprakelijk worden gesteld voor eventuele extra kosten voor het opnieuw regelen van de ophaling.
Restituties en vervangingen: Na een succesvolle retourzending zullen we onmiddellijk een vervanging of een volledige terugbetaling ter waarde van de geretourneerde artikelen verwerken. Restituties worden binnen 14 dagen na verwerking van de retourzending uitbetaald.
Beschadigde leveringen
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling in perfecte staat aankomt. Als je echter vermoedt dat je bestelling tijdens de levering is beschadigd, volg dan deze stappen:
Aanvaarding en inspectie: Accepteer de levering en inspecteer de dozen op schade. Onderteken de afleverbon duidelijk en vermeld daarbij de artikelen die beschadigd lijken (bijv. "Schade aan tafeldoos" of "Schade aan stoelendoos"). Maak indien mogelijk foto's van de beschadigde verpakking en items voordat u de levering accepteert.
Kleine schade: Als je meubels kleine beschadigingen oplopen, zoals krassen, bieden we gratis lak aan om zowel het uiterlijk als de integriteit van het product te herstellen. Deze oplossing zorgt er niet alleen voor dat je meubels er weer goed uitzien, maar helpt ook de duurzaamheid en lange levensduur te behouden. Dit weerspiegelt ons streven naar duurzaamheid door afval te verminderen en de levensduur van het product te verlengen.
Verdere assistentie: Als de retoucheerverf of een andere eerste oplossing het probleem niet volledig naar tevredenheid oplost, neem dan contact op met onze klantenservice. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent en werken nauw met u samen om de best mogelijke oplossing te vinden.
Annulering van bestelling door complexe levering
In zeldzame gevallen waarin een bestelling om logistieke redenen te complex wordt geacht om te leveren, behoudt Lazy Susan zich het recht voor om de bestelling te annuleren. Mocht dit gebeuren, dan wordt u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld en worden eventuele betalingen volledig gerestitueerd. We streven ernaar om dergelijke voorvallen tot een minimum te beperken en bieden waar mogelijk alternatieven aan.
Retouradres: volg de instructies hierboven voordat je een artikel retourneert.
Lazy Susan / Jan Krediet, Jacob Roggeveenweg 8-10
5928 LS Venlo, Netherlands