Veelgestelde vragen

Hulp nodig bij een bestelling of heb je een vraag die je direct beantwoord wilt hebben? Hieronder zijn antwoorden op onze meest gestelde vragen.

Kunnen de tuinmeubelen echt het hele jaar buiten blijven staan?

Ja, onze tuinmeubelen zijn gemaakt van aluminium waardoor ze het hele jaar door roest, rot en onderhoudsvrij zijn!

Kan ik alleen een tafel bestellen?

Absoluut! Als je alleen de tafel wilt kopen, neem dan contact op met ons team en die zullen je met het bestelproces helpen.

Wat betekent: "Je hebt het gemist"? Is mijn product beschikbaar?

Je hebt het gemist" betekent dat het product momenteel niet op voorraad is en dat we er op dit tijdstip geen bestellingen voor kunnen aannemen. Als we eenmaal een bevestigde leveringsdatum hebben dan kan je jouw tafel vooraf bestellen. Wees gerust, als je een bestelling plaatst, zullen we deze al voor jou reserveren. In het onwaarschijnlijke geval dat er een tekort is, zal iemand van ons team contact met jou opnemen om jouw opties te bespreken.

Kan ik een onderdeel van mijn meubel vervangen als het kapot of beschadigd is?

In het onwaarschijnlijke geval dat er een probleem is met jouw meubelen, bieden we een breed scala van vervangende onderdelen voor al onze producten aan. Om te weten te komen hoe we kunnen helpen, neem dan contact op met ons team.

Kan ik een onderdeel van mijn meubel vervangen als het kapot of beschadigd is?

Retourneren is in de meeste gevallen mogelijk. Voor meer informatie raadpleeg onze Leveren en retourneren informatie.

 

 

 

 

 

Laatst bekeken