Leveren en retourneren

Levering en retourneren

Verzending naar Nederland en België is gratis, tenzij anders aangegeven. Alle pallet leveringen (van toepassing voor omvangrijke leveringen) worden gedaan door een externe koerier en gebeuren tot aan de voordeur. Bij het plaatsen van een bestelling kan u een voorkeursdatum aangeven. Noteer dit in het vakje “opmerkingen” bij het afrekenen. Hou hierbij rekening met een leveringstijd van 3-6 werkdagen. We vragen het transportbedrijf met u contact op te nemen om een afspraak te maken voor levering. Hoewel we dit bij elke verzending vragen gebeurt het occasioneel dat ze dit toch niet doen. Aarzel niet ons te contacteren indien u van het transportbedrijf niets verneemt zodat we zelf kunnen nagaan hoe ver het met uw levering staat.

U dient aanwezig te zijn om te tekenen voor ontvangst.

Voor de levering van kleinere artikelen zoals, bistro sets, koffietafels, kussens e.d. wordt geen afspraak gemaakt. Deze artikelen worden door de koerier, tot aan de voordeur, geleverd tussen 9 en 18 uur. Indien u niet aanwezig zou zijn, kunnen we vragen uw pakket bij een gebuur af te leveren. Deze kan tekenen voor ontvangst.

Afgerekend bedrag is niet correct.

De opgegeven prijzen op deze website zijn van toepassing voor levering tot aan de voordeur in België en Nederland.

Het is mogelijk dat de reële kost voor uw situatie afwijkt van het bedrag dat afgerekend werd.

Als er om wat voor reden ook, bij afrekenen niet het juiste bedrag verrekend werd, dan zullen wij uw bestelling “on hold” plaatsen tot wij met u contact opgenomen hebben om dit te bespreken.

Indien gewenst kan u op dat ogenblik uw bestelling annuleren.

Beschadiging bij levering:

Indien uw bestelling beschadigd toekomt, gelieve dan de levering te weigeren en verzoek de koerier ons de goederen terug te bezorgen.

Wij zullen de omvang van de schade vaststellen en dit verder met de koerier afhandelen.

We bezorgen u onmiddellijk een nieuwe tuinset.

Indien het slechts om een kleine kras gaat, of u deze nu vaststelt voor de levering of tijdens het uitpakken, bezorg ons dan een foto.

Wij zullen de situatie beoordelen en u eventueel korting aanbieden. Voor het herstellen van de kras kunnen we u verf toesturen.

Gelukkig komt dit zelden voor.

Leveringstijden:

Doordat de levering gebeurt door een externe koerier, hebben wij geen controle over de leveringstijden.

Zoals eerder vermeld, verzoeken wij onze koerier voor palletleveringen, steeds op voorhand met de klant een tijdstip voor levering af te spreken. Indien dit niet gebeurt, neem dan met ons contact op.

Let er goed op de juiste leveringsinformatie door te geven. Door fouten kan de aflevering vertraging oplopen.

We zijn er trots op dat 99% van de bestellingen op tijd geleverd worden. De leveringstijden op onze website zijn echter indicatief. Zowel wij als onze koeriers doen hun best om deze na te leven.

Wij aanvaarden echter geen aansprakelijkheid voor het niet leveren binnen een bepaalde tijdsspanne en geven hiervoor dan ook geen schadevergoeding.

Aftekenen voor ontvangst:

De leveringen gebeuren tot aan de voordeur. Er dient getekend te worden voor ontvangst. Indien u zelf niet aanwezig kan zijn, vraag dan iemand anders om aanwezig te zijn op de afgesproken dag. Bij afwezigheid zal de koerier de bestelling op een ander tijdstip terug aanbieden. Dit kan voor u extra kosten met zich meebrengen.

Niet-conforme goederen:

Er bestaat een 7 dagen geld terug garantie voor niet-conforme goederen. De klant dient de niet-conformiteit aan te tonen.

Een artikel zal ter vervanging aangeboden worden of het volledig bedrag van de teruggestuurde artikelen zal terugbetaald worden.

De goederen dienen in de oorspronkelijke staat, in de originele verpakking (of gelijkwaardige) teruggestuurd te worden.

Goederen die niet adequaat verpakt zijn, zullen niet opgehaald worden. In dat geval kan u een extra kost aangerekend worden van 60 Euro.

Indien u zich aan de voorwaarden houdt (aantonen van de niet-conformiteit en adequate verpakking) zijn de terugzendkosten voor onze rekening

Na ontvangst van de betreffende goederen, zullen wij u zo snel mogelijk nieuwe toesturen of het betaalde bedrag terugbetalen.

Afzien van de gehele of gedeeltelijke aankoop.

Binnen de 7 dagen na de ontvangst kan de klant afzien van zijn aankoop.

Als de klant niet tevreden is met zijn aankoop en hij sommige of alle artikelen van zijn bestelling terug wil sturen, dan dient hij binnen de 7 dagen na de ontvangst, contact met ons op te nemen.

De klant kan de goederen terugsturen op zijn eigen kosten of ons vragen te goederen te laten ophalen. In dat laatste geval zal een bedrag van 150 – 250 Euro in mindering gebracht worden op de terugbetaling.

De goederen dienen in de oorspronkelijke staat, in de originele verpakking (of gelijkwaardige) teruggestuurd te worden.

Goederen die niet adequaat verpakt zijn, zullen niet opgehaald worden. Hiervoor kan een extra kost aangerekend worden van 60 Euro.

Terugbetaling zal gebeuren binnen 30 dagen na ontvangst en controle van de goederen. Bij beschadiging van de goederen behouden wij ons het recht voor, om het terug te betalen bedrag te verminderen ten belope van de opgelopen schade.

Indien u niet tevreden bent over de aankoop om welke reden ook, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer +44 8450 737136. We zullen alles in het werk stellen om u verder te helpen.

Lazy Susan behoudt zich het recht voor elke bestelling te annuleren, indien blijkt dat het logistiek te moeilijk is om deze te leveren. Indien betaling reeds gebeurde , krijgt u het betaalde bedrag integraal terug.